11. september 2011

Pengene flyr!

Da har jeg endelig kjøpt nytt kamera... Ble 7d med sigma sin, en stund nye, 150-500 mm. I tillegg la jeg ut noen kroner for et standardobjektiv: 17-70 fra sigma den også. Kunne langt ut om hvordan sigma skiller seg fra canon-objektiv, og masse annet, men er av den oppfatning at tilstrekkelig med andre har gjort akkurat det! I skrivende stund har jeg kun fått testet uten minnebrikke (litt ekstrautstyr kommer neste uke), så vet ikke så mye om kvalitet ennå, men følgefokus og brukervennlighet virker topp (noe en del som har hatt 7d i 2 år vet veldig godt). Det veier jo selvsagt også litt mer en f.eks 300 f/4 fra canon, men den er også nesten bare halve prisen...

Nå må det sies at huset egentlig er en 5d med litt justeringer på tallet...
Oj.. Det ble nesten det jeg skulle unngå.. men, men.. Er også ganske mye trost og stær her hjemme nå.. Tror det sitter et firesifra antall i området akkurat nå :P Også har jeg fått BMS, noe noen kanskje har merket ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar